دانلود اهنگ جديدو زیبای میلاد به نام تو رفتی

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ︻╦̵̵͇̿̿̿̿ دُنیایِ موزیکـــــ╤─── Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

▂▃▄▅▆▇█▓▒░همچیـــ هست░▒▓█▇▆▅▄▃▂

دانلود اهنگ جديدو زیبای میلاد به نام تو رفتی

دانلود اهنگ جديدو زیبای میلاد به نام تو رفتی

new song milad tou rafti

دانلود آهنگ جدید میلاد به نام تو رفتی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

متن آهنگ جدید میلاد به نام تو رفتی

از اولش یه کوه بودم تو باورم نکردی

یه کوه پر غرور بودم تو باورم نکردی

همیشه با نگاه ساکتت به من می گفتی که خواب می بینم انگار به من اعتماد نکردی

از اولش عاشق بودم تو باورم نکردی

دل به تو دادم به من اعتنا نکردی

بازم با اون نگاه ساکتت به من می گفتی که ما آخر خطیم ولی اشتباه میکردی

تو رفتی از کنارم اما هنوز یه کوهم

یه کوه پر غرورم یه عاشق صبورم منتظرت می مونم

تو رفتی از کنارم

اما هنوز یه کوهم یه کوه پر غرورم منتظرت می مونم

*********

گفتم بهت نگو که من تو خوابم

گفتم بهت نگو که من تو رویام

گفتم بدون با بودنم کنارت مثل یه کوه هستم . تکیه گاهت

تو باورم نکردی تو باورم نکردی

همیشه با نگاه ساکتت به من می گفتی که  ما آخر خطیم ولی اشتباه میکردی

تو رفتی از کنارم  اما هنوز یه کوهم

یه کوه پر غرورم یه عاشق صبورم منتظرت می مونم

تو رفتی از کنارم

 اما هنوز یه کوهم ،یه کوه پرغرورم یه عاشق صبورم                                                                                                                                                                        دانلود آهنگ جدید میلاد به نام تو رفتی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 26 بهمن 1392برچسب:,

] [ 22:0 ] [ shadi-21 ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه